12 Nisan 2020 Pazar

Anal Hizmeti Veren sikis bayanı


Selam yakışıklı beyler olgunlar ergenler hepiniz şen kalasınız ve hoş geldiniz sikis bayanı olarak benim ismim Melek. bu işe yeni başladım ve çok heyecanlıyım on kez falan yaptım bu zevk meselesi çok hoş bir şey siz erkeklerin ne kadar doyumsuz olduğunu biliyorum bu işe başlayınca anladım ki ben de çok fazla açmışım hem açlığımı doyurmak hem de para kazanmak için başladım ben dürüstlükten yanayım her zaman partnerimin de bana karsı dürüst olmasını istiyorum yatakta benden istediklerini acık seçik ifade etsin anal sikis bayanı olarak ben zaten elim ve belimden geldikçe eşimi tatmin edeceğim su ana yaptığım on erkeğin hepsinden dönüş aldım yasımın da büyük bir etkisi olmalı ben 20 yasındayım sikis bayanı olarak yatakta daha farklı sınırsız ateşli şeyler yapabiliriz birlikte ne dersiniz yatakta erkeğimi ne kadar azdırırsam o kadar mutlu oluyorum erkeğim mutlu oldukça doruklara ulaştıkça hep orada kalmasını sağlayacak şeyler yapıyorum.

Sikis bayanı olarak benim seksi fiziğim ve orjinal dik ve büyük göğüslerimle sizleri istediğinizi vermeye hazır bir şekilde siz elit beyleri beklemekteyim. oteller nedense benim ilgimi çok çekmekte ve genelde otellere gitmeyi kabul ediyorum güvenli bir ortamın olması gerektiğini düşünüyorum tabi bunun için isterseniz evinize de gidebiliriz. çoğu sikis arkadaşım bir an önce olsun bitsin derdindeler fakat ben öyle düşünmüyorum böyle düşünmediğimden çok kısa süre içerisinde müşterilerimin tavsiye ettiği kişilerde bana gelmektedirler. bir an önce olup bitsin mantığı sizi zevkten hazdan uzaklaştırır ben her şeyi en ince ayrıntısına kadar yaşayıp yaşatma taraftarıyım eşime varsın geceler boyu sürsün yeter ki eşim mutlu bir şekilde kalksın sıcak yatağımdan bu benim için daha önemlidir. Sikis bayanı olarak ben önce korunmaya önem veriyorum ve kondomsuz olmayacağını belirtmek isterim sizi de kendimi de düşünmek zorundayım hem böylesi daha da doruklarda uzun süre bekletir bizi. Ateşli Seks öncesi telefondaki sohbetlerim bir an önce yanıma gelmenizi yatağıma girmelisiniz sizi bekliyorum bu çıtırın tadına bakmadan başka sikis kadınlara gitmeyin benden söylemesi hemen bana ulaşın öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder